Vilniaus r. mokytojų metodinė-praktinė konferencija „Projektas – galimybė mokytis kitaip“

Baigiantis mokslo metams, šių metų gegužės 29 d.  Nemenčinės Gedimino gimnazijoje vyko ketvirtoji metodinė konferencija „Projektas – galimybė mokytis kitaip“, kurioje patirtimi dalinosi Vilniaus rajono mokytojai ir  mokiniai.

Pranešimą skaitė Vilniaus r. Nemenčinės Konstanto Parčevskio anglų kalbos mokytoja ekspertė, projekto koordinatorė Inesa Rusecka, kurio metu pristatė Erasmus+ projekto „Leave Zero Waste for the Future“ patirtis apie tvarumo ugdymą mokykloje. Mokytoja I. Rusecka taip pat pristatė Nordplus Junior „Alice in Digi-land“ projekto veiklas ugdant skaitmenines mokinių kompetencijas.

 Paberžės „Verdenės“  gimnazijos socialinė pedagogė Rima Rybakova kartu su IIIG klasės mokinėmis Lavija Rybakova ir Guoda Juzefovičiūte pristatė tarptautinį projektą „Tausojimo menas“; Juodšilių šv. Uršulės Leduchovskos gimnazijos mokytojos Janina Novicka ir Božena Romanovska pristatė vykdomus matematikos ir gamtamokslių dalykų metodinės grupės projektus; Bezdonių „Saulėtekio“ pagrindinės mokyklos direktoriaus pavaduotoja ugdymui V. Petrokienė kalbėjo apie fenomenais grįstą ugdymą per projektinę veiklą.

Konferencijos organizatoriai – Nemenčinės Gedimino gimnazijos mokytojai ir mokiniai – pasidalino įspūdžiais ir patirtimi  apie vykdomus tarptautinius Erasmus+ akreditacijos  ir Nordplus Junior projektus: mokytojos I. Stankevičienės ir J. Zacharevič koordinuojamą projektą „D&E Footprint“, mokytojos S. Sčastnajos ir A. Radvilienės koordinuojamą projektą „STEAM for us“.

Jau trečius metus Vilniaus r. Nemenčinės Gedimino gimnazijoje 10-tų klasių mokiniai rašo ilgalaikius projektinius darbus. Konferencijos metu buvo pristatyti trys geriausiai įvertinti darbai: 10a klasės mokinė G. Zapolska (vadovė technologijų mokytoja D. Kurpienė) pristatė savo projektinį darbą „Vilniaus krašto tradicinės verbos“; 10b klasės mokinys J. Lingė (vadovė fizikos mokytoja L. Tarvydienė ) – „Meteorologinio zondo paleidimas“ ir A. Miškinytė  (vadovė biologijos mokytoja A. Kodikienė) „1 ir 5 klasių mokinių adaptacijos tyrimas “.

Projektai praturtina ugdymo procesą, įgalina kūrybiškumą ir formuoja mūsų ateitį. Tai ne tik užduotys, kurias reikia atlikti, bet ir augimo, bendradarbiavimo ir asmeninio tobulėjimo galimybės. Tikimės, kad konferencija įkvėpė ieškoti ir atrasti naujų galimybių mokytis kitaip.

Paskutinis atnaujinimas 2024 19 birželio – Nemenčinės Gedimino gimnazija