Stovykla ,,ART kalba“

Atrodytų, šiais laikais išmokti anglų kalbą nėra taip jau sunku. Šiandieniniam jaunimui internetas, kompiuteriniai žaidimai, mėgiamų užsienio atlikėjų dainų tekstai leidžia lengviau perprasti kalbos niuansus. Visgi kyla klausimas, ar pakanka mokantis kalbos naršyti internete ar žiūrėti filmą?  Nemenčinės Gedimino gimnazijoje vyko dviejų dienų stovykla ,,ART kalba“. Pagrindinė šios stovyklos idėja buvo plėsti mokinių  anglų kalbos įgūdžius lavinant kūrybinius, meninius gebėjimus (kompetencijas). Buvo pasirinktos kelios edukacinės veiklos, atitinkančios įvairius jaunuolių polinkius bei poreikius.

 Pirmą stovyklos dieną  po pamokų IIG klasių mokiniai kartu su stovyklos vadovėmis,  nepabūgę grėsmingo viruso, vyko į Vilnių, kur dalyvavo dviejose kūrybinėse edukacijose. Pirmoji iš jų vyko Vitražo manufaktūroje: iš spalvoto stiklo gabaliukų kiekvienas dalyvis kūrė sau papuošalą, susipažino su vitražisto specialybe, gamybos technologijomis. Po smagios veiklos stovyklos dalyviai vingiuotomis senamiesčio gatvelėmis skubėjo į senųjų amatų centrą, kur jų jau laukė gintaro apdirbimo meistras. Dirbtuvėse stovyklos dalyviai susipažino su gintaro savybėmis, stebėjo, kaip patyrusio meistro rankose „gimsta“ originalūs dirbiniai, o tuomet ir patys pamėgino susikurti sau patinkantį gintarinį suvenyrą.  Po meninių veiklų gimnazistai tęsė pažintinę kelionę po Vilniaus senamiestį, vaišinosi arbata ir skaniomis spurgomis. Anglų kalbos mokytojos Justina  Zacharevič ir Inga Stankevičienė užbaigdamos stovyklos dieną skatino dalyvius pasidalinti patirtais įspūdžiais anglų kalba.

Antra stovyklos diena prasidėjo Nemenčinės Gedimino gimnazijoje. Laikydamiesi visų saugumo reikalavimų dalyviai susipažino su tapybos ant audinio technologija, priemonėmis. Pasitelkę fantaziją, piešimo  bei tapybos įgūdžius, padedami dailės mokytojos D. Blažytės-Vanagienės, dekoravo drobės maišelius, marškinėlius. Edukacijos metu gimnazistai buvo skatinami reikšti nuotaiką, emocijas, tyrinėti, įprasminti savo veiksmus, mintis spalvomis, linijomis. Po smagios ir kūrybingos edukacijos dalyviai vaišinosi picomis. Vėliau mokiniai kartu su anglų kalbos mokytojomis dirbo grupėse, atliko kūrybines užduotis, kuriose lavino ne tik  gebėjimą aiškiai formuluoti ir sklandžiai reikšti mintis anglų klaba,  bet ir komunikuoti tarpusavyje, pristatant savo kūrybos darbus.

Stovyklos  metu mokiniai ne tik susipažino su įvairiomis meno komunikavimo priemonėmis, technologijomis, bet ir tobulino anglų kalbos įgūdžius. Tikimės, šios stovyklos patirtys padrąsins priimti gyvenimo iššūkius, domėtis naujovėmis, dalintis netikėtais atradimais.

NVŠ programa finansuota vadovaujantis Vaikų vasaros stovyklų ir kitų neformaliojo vaikų švietimo veiklų finansavimo tvarkos aprašu.

 Stovyklos vadovės D. Blažytė-Vanagienė ir I. Stankevičienė

Paskutinis atnaujinimas 2020 15 gruodžio – Nemenčinės Gedimino gimnazija