Socialiniai pedagogai rūpinasi vaiko saugumu ir socialine adaptacija, vykdo patyčių prevenciją, kartu su klasės vadovu, kitais kolegomis sprendžia vaikui dėl neigiamos socialinės aplinkos kylančius mokymosi sunkumus, gina jo teises ir primena pareigas.
Socialiniais pedagogais gimnazijoje dirba
Konsultacijos vyksta iš anksto susitarus, pateikus informaciją per Tamo dienyną arba nurodytais kontaktais.
Kabineto Nr. 210
Kuruoja 1–5 klases
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00–9.00 |
|
Antradienis |
8.00–16.00 |
12.00–12.30 |
Trečiadienis |
8.00–16.00 |
12.00–12.30 |
Ketvirtadienis |
8.00–13.00 |
12.00–12.30 |
Penktadienis | 8.00–16.00 | 12.00–12.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 656 22567
Kabineto Nr. 207
Kuruoja 6–12 klases
Konsultavimo proceso metu laikomasi konfidencialumo, dokumentacijos, duomenų apsaugos principo iš visų dalyvaujančių jame asmenų.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
8.00–15.00 |
12.00–12.30 |
Antradienis |
8.00–15.00 |
12.00–12.30 |
Trečiadienis |
8.00–15.00 |
12.00–12.30 |
Ketvirtadienis |
9.00–15.00 |
12.00–12.30 |
Penktadienis |
8.00–15.00 |
12.00–12.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 695 01126
Socialinės pedagoginės pagalbos paskirtis
Atsižvelgdamas į ugdymo(si) kontekstą, mokyklos socialinis pedagogas teikia pagalbą, siekdamas padėti įgyvendinti vaiko teisę mokytis, stiprinti mokinio socialines ir emocines kompetencijas, šalinti kliūtis, kurios trukdo mokiniui prisitaikyti prie mokyklos aplinkos ir veiksmingai ugdytis.
Pagalba mokykloje gali būti teikiama, kai kreipiasi pats mokinys, mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai ir kiti mokyklos darbuotojai.
Konsultavimo proceso metu laikomasi konfidencialumo, dokumentacijos, duomenų apsaugos principo iš visų dalyvaujančių jame asmenų!
Pagalba mokiniams teikiama atsižvelgiant į Vaiko teisių konvenciją, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymą, vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymą, vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymą
Socialinės pedagoginės pagalbos uždaviniai
- Konsultuoti mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, teikti mokiniams reikalingą pagalbą.
- Dalyvauti organizuojant ir vykdant prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu bendradarbiaujant su tėvais (globėjais, rūpintojais), vaiko gerovės komisija (VGK), pagalbos mokiniui specialistais, pedagogais, socialiniais partneriais, siekiančiais užtikrinti vaiko ir mokinio saugumą ir teisę į mokslą.
- Ugdyti mokinių socialines emocines kompetencijas, šalinti kliūtis, kurios trukdo mokiniui įgyvendinti jo teisę į mokslą, lankyti mokyklą, prisitaikyti prie mokyklos aplinkos ir veiksmingai ugdytis.
Pagalba teikiama vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2024 m. gegužės 13 d. įsakymo Nr. V-553 patvirtintu aprašu:
Socialinis pedagogas | Atnaujinta | Dydis | ||
---|---|---|---|---|
Socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikams ir mokiniams tvarkos aprašas | 2025-03-07 11:39:00 | 130.02 KB |
Socialinio pedagogo tiesioginio darbo funkcijos
- Vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius.
- Pagal kompetenciją dalyvauti atliekant pirminį ir (ar) pakartotinį mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimą.
- Ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas.
- Konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus).
- Teikti Pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas.
- Dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu.
Mokiniams, kurie mokosi kasdieniu mokymo proceso organizavimo būdu, pagalba teikiama tiesioginiu būdu. Mokiniams, kurie mokosi nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu, pagalba teikiama nuotoliniu ir (arba) tiesioginiu būdu. Karantino, ekstremalios situacijos, ekstremalaus įvykio ar įvykio (ekstremali temperatūra, gaisras, potvynis, pūga ir kt.), keliančio pavojų mokinių sveikatai ir gyvybei, laikotarpiu pagalba teikiama nuotoliniu ir (arba) tiesioginiu būdu, atsižvelgiant į ypatingų aplinkybių pobūdį.